Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл E04140101

Зохиогч: Мөлдир Нурбекийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2022

Шифр: 65.290-2 М 802.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
306886 Бэлэн