Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр (Бичлэгийн дугаар. 125721)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02606nam a22003737a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220628105336.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 220620b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сан МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт М 802
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 ## - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Зэрэг горилогч Мөлдир Нурбекийн
110 ## - СУРГУУЛЬ / ТЭНХИМ
Сургууль МУИС. БС
Тэнхим Маркетинг худалдааны тэнхим
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 М 802
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Судалгааны ажлын сэдэв Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр
Бага гарчгийн мэдээ Магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл
Удирдагч Проф. Я.Отгонсүрэн
Шүүмжлэгч Дэд проф. С.Бурмаа
Мэргэжлийн индекс E04140101
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэгдсэн он 2022
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 82
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дип 6886
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг магистрын диплом
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг байгууллагын удирдлага
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг удирдлагын зохион байгуулалт
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг үйлчилгээний чанар
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Бүлэг 1. Үйлчилгээний чанар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн онолын асуудал
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үйлчилгээний бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний ангилал, төрөл, үндсэн шинж
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үйлчилгээний чанар, нөлөөлөх хүчин зүйлс, чанарын шинжилгээний арга
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, түүнд нөлөөлөх хүчин зүйлс
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Бүлэг 2. Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний чанарын судалгааны үр дүн ба үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Олон улсын агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний бенчмаркинг
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Монгол орны агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компаниудын өнөөгийн байдал
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компаниудын үйлчилгээний чанар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааны үр дүн
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Агаарын тээврийн компаниудын зорчигчдод үзүүлэх үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Магистрын ажил
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Ангилал Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны код Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2024-01-31Эрдэм шинжилгээний фонд2022-06-202024-01-30 Магистрын ажил32022-7787 Эрдэм шинжилгээний фонд5000ЭШФ Магистрын ажил 30306886