Мөлдир Нурбекийн
Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр Магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл E04140101 Проф. Я.Отгонсүрэн - УБ 2022 - 82
Дип 6886
Монгол хэл дээр,
магистрын диплом байгууллагын удирдлага удирдлагын зохион байгуулалт үйлчилгээний чанар
Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам: Агаарын тээврийн зорчигч үйлчилгээний компанийн жишээн дээр Магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл E04140101 Проф. Я.Отгонсүрэн - УБ 2022 - 82
Дип 6886
Монгол хэл дээр,
магистрын диплом байгууллагын удирдлага удирдлагын зохион байгуулалт үйлчилгээний чанар