Дэлхийн боловсролын харьцуулсан судалгаа: АНУ, Их Британи, Герман, Франц, Япон, ОХУ, Финлянд, Монголын жишээн дээр

Зохиогч: Төмөр-Очир С.


Гаралтын мэдээ: УБ ЗГ-ийн хэвлэх үйлдвэр 2020

Шифр: 74(0)я7 Т 587.
Номын сан:
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (7),
Эрдэм шинжилгээний фонд (3).



Бэлэн (10).
Товч агуулга:
Нийгмийн хөгжил нь бүхэлдээ боловсрол, шинжлэх ухааныхаа хөгжлөөс хамаарахаас гадна боловсрол, шинжлэх ухааны хөгжил нь нийгмээсээ хамаарч байдаг зүй тогтолтой байдаг билээ. Иймээс дэлхийн тэргүүлэх хөгжилтэй орнуудын боловсролын өнөөгийн байдлыг судалж өөрийн орны боловсролын тогтолцоо, сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр, түүнийг хэрэгжүүлэх арга барилын юуг нь яаж өөрчлөн шинэчлэхийг тогтоож Монгол хүүхдэд тохирсон, Монгол хөрсөнд ургаж, өөрсдөө бүтээсэн Монгол боловсролтой болох явдал чухал болж байгаатай уялдуулан энэхүү боловсролын харьцуулсан судалгаа бүхий гарын авлагыг та бүхэндээ толилуулж байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Дэлхийн боловсролын харьцуулсан судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5077100 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5076541 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5077101 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5076542 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5077102 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5077103 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5077104 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2025135 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2025136 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2025137 Бэлэн