Төмөр-Очир С

Дэлхийн боловсролын харьцуулсан судалгаа АНУ, Их Британи, Герман, Франц, Япон, ОХУ, Финлянд, Монголын жишээн дээр Ред. Б.Жадамба Эх бэлт. Д.Чимэдцэрэн, Б.Банзрагч - УБ ЗГ-ийн хэвлэх үйлдвэр 2020 - 290

ЭШФ Т 25135-25137, НХУУТ 76541-76542, 77100-77104

Нийгмийн хөгжил нь бүхэлдээ боловсрол, шинжлэх ухааныхаа хөгжлөөс хамаарахаас гадна боловсрол, шинжлэх ухааны хөгжил нь нийгмээсээ хамаарч байдаг зүй тогтолтой байдаг билээ. Иймээс дэлхийн тэргүүлэх хөгжилтэй орнуудын боловсролын өнөөгийн байдлыг судалж өөрийн орны боловсролын тогтолцоо, сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр, түүнийг хэрэгжүүлэх арга барилын юуг нь яаж өөрчлөн шинэчлэхийг тогтоож Монгол хүүхдэд тохирсон, Монгол хөрсөнд ургаж, өөрсдөө бүтээсэн Монгол боловсролтой болох явдал чухал болж байгаатай уялдуулан энэхүү боловсролын харьцуулсан судалгаа бүхий гарын авлагыг та бүхэндээ толилуулж байна.


Монгол хэл дээр,

978-9919-20-302-3

боловсрол Дэлхийн боловсрол сурган хүмүүжүүлэх ухаан гарын авлага