Гүйцэтгэлд суурилсан үнэлгээ (Бичлэгийн дугаар. 106287)
000 -УДИРДЛАГА | |
---|---|
Удирдлага | 02422nam a22003497a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ | |
Код | MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО | |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо | 20220516111319.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ | |
Ерөнхий мэдээлэл | 141209t2009 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN | |
ISBN | 978-1-4129-6980-2 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА | |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код | МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ | |
Нэмэлт тусгалт | Бусад |
ББК ангилал | 74.202 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт | Г 19 |
Мэдлэгийн ялгаа | 74 - Боловсрол |
100 1# - ЗОХИОГЧ | |
Зохиогчийн нэр | Галлаван Н.П |
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/ | |
Эрхлэн гаргасан байгууллага | БШУЯ |
111 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /ХУРАЛ, ЧУУЛГАН/ | |
Эрхлэн гаргасан хурал | Боловсролын салбарын шинэчлэл төсөл |
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх | |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт | 74.202 Г 19 |
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ | |
Номын нэр | Гүйцэтгэлд суурилсан үнэлгээ |
Бага гарчгийн мэдээ | Анги 6-12 |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ | |
Хэвлэгдсэн газар | Нью-Йорк |
Хэвлэлийн газар | Corwin press |
Хэвлэгдсэн он | 2009 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ | |
хуудасны тоо | 209 |
500 ## - Тайлбар | |
Дансны дугаар | ЭШФ Т 16733-16737, НХУУТ 50625-50639 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ | |
Агуулгын тэмдэглэгээ | ЕБС-ийн 6-12-р ангийнханд чиглэсэн энэхүү бүтээл нь гүйцэтгэлд суурилсан үнэлгээг тодорхойлж, ашигласнаар сурагчдын академик зорилгыг зөв чиглүүлэх, мөн эерэг, бүтээмжтэй, практик ач холбогдолтой ээлжит хичээл явуулахад багш нарт хэрхэн туслахыг харуулжээ. Ойлгоход хялбар нэр томьёо хэрэглэснээр энэхүү бүтээл нь өдөр тутмын хөтөлбөрийг үнэлгээний үйл явцтай бүрэн холбоход сурган хүмүүжүүлэгчдийг хөтөлж, ингэснээр сурагчийн сурлагын амжилт мэдэгдэхүйц сайжрах үр дүнд хүрэх ажээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ | |
Хэл | Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсрол судлал |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | чадамжид суурилсан боловсролын тест |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсролын үнэлгээ |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | заах арга зүй |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | ерөнхий боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | боловсролын тест болон хэмжилтүүд |
653 ## - Түлхүүр үг | |
Түлхүүр үг | дунд сургуулийн сурагчид |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ | |
Гарчиг | Үнэлгээний олон зорилгыг шалгаж үзэх нь |
-- | Ойлголтыг дэмжих үнэлгээг төлөвлөх |
-- | Явцын үнэлгээг оновчтой уялдуулах |
-- | Юуг үнэлэхийг тодорхойлох |
-- | Үнэлгээний жишиг хуудас болон рубрик боловсруулах |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ | |
Зүйлийн төрөл | Ном |
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр | Date last seen | Үндсэн номын сан | Оруулсан огноо | Date last checked out | Ангилал | Нийт уншлаганд гарсан тоо | Зүйлийн төрөл | Баркод | Withdrawn status | Одоогийн байршил | Үнэ | Дансны дугаар |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26580 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050625 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26581 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050626 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26582 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050627 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2017-05-31 | 20 | Ном | 2014-26583 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050628 | ||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26584 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050629 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26585 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050630 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26586 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050631 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26587 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050632 | ||||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | Ном | 2014-26588 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050633 | ||||
Төсөл | 2022-03-09 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2022-03-09 | 1 | Ном | 2014-26589 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050634 | ||
Төсөл | 2023-11-02 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2023-11-02 | 3 | Ном | 2014-26590 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050635 | ||
Төсөл | 2023-04-19 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2023-04-19 | 9 | Ном | 2014-26591 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050636 | ||
Төсөл | 2019-01-24 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2015-04-07 | 1 | Ном | 2014-26592 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050637 | ||
Төсөл | 2019-01-18 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2015-05-11 | 2 | Ном | 2014-26593 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050638 | ||
Төсөл | 2019-01-24 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 2014-12-09 | 2015-05-11 | 3 | Ном | 2014-26594 | Нийгмийн ухааны уншлагын танхим | 52667 | 5050639 | ||
Төсөл | 2022-03-28 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2014-12-09 | 2022-03-21 | 9 | Ном | 2014-26595 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 52667 | 2016733 | ||
Төсөл | 2016-05-24 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2014-12-09 | 2016-05-18 | 4 | Ном | 2014-26596 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 52667 | 2016734 | ||
Төсөл | 2014-12-09 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2014-12-09 | Ном | 2014-26597 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 52667 | 2016735 | ||||
Төсөл | 2014-12-09 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2014-12-09 | Ном | 2014-26598 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 52667 | 2016736 | ||||
Төсөл | 2014-12-09 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 2014-12-09 | Ном | 2014-26599 | Эрдэм шинжилгээний фонд | 52667 | 2016737 |