Текст томруулах:    
Өндөр болон дунд орлоготой хэрэглэгчийн бүлгүүдийн брэнд сонголтын харьцуулсан судалгаа: Урьдчилан сонгодог бүтээгдэхүүний жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон магистрын ажил: Е340500

Зохиогч: Мөнхзаяа Цэгмэдийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2013

Шифр: 65.011.3 М 817.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Өндөр болон дунд орлоготой хэрэглэгчийн бүлгүүдийн брэнд сонголтын харьцуулсан судалгаа
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 304424 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй