Мөнхзаяа Цэгмэдийн
Өндөр болон дунд орлоготой хэрэглэгчийн бүлгүүдийн брэнд сонголтын харьцуулсан судалгаа Урьдчилан сонгодог бүтээгдэхүүний жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон магистрын ажил: Е340500 Д-р Б. Даваасүрэн - УБ 2013 - 46
ЭШФ Маг Дип 4424
Монгол хэл дээр,
эдийн засаг худалдан авах чадвар брэнд сонголт хэрэглэгчийн орлого магистрын судалгааны ажил
Өндөр болон дунд орлоготой хэрэглэгчийн бүлгүүдийн брэнд сонголтын харьцуулсан судалгаа Урьдчилан сонгодог бүтээгдэхүүний жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон магистрын ажил: Е340500 Д-р Б. Даваасүрэн - УБ 2013 - 46
ЭШФ Маг Дип 4424
Монгол хэл дээр,
эдийн засаг худалдан авах чадвар брэнд сонголт хэрэглэгчийн орлого магистрын судалгааны ажил