Текст томруулах:    
Introduction to mass communication: Media literacy and culture

Зохиогч: Baran, Stanley J.

Дахин хэвлэлт: 2001 update
Гаралтын мэдээ: Mountain View, Calif. Mayfield Publishing Company 2001

Шифр: 76 B 24.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
This text emphasizes the view that media audiences can take more active roles as media consumers and have a deeper understanding of the influence the media has in both shaping and reflecting culture. Through this cultural perspective, students learn that audience members are as much a part of the mass communication process as are the media producers, technologies, and industries.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Introduction to mass communication: Media literacy and culture
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл. Ном, хэвлэлийн ажил 873150 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй