Текст томруулах:    
Marketing: Principles & perspectives

Зохиогч: Bearden, William O; Ingram, Thomas N; LaForge, Raymond W.


Гаралтын мэдээ: Chicago Irwin 1995

Шифр: 65.290-2 B 34.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (3).



Бэлэн (3).
Товч агуулга:
This introductory text integrates ten key marketing perspectives, implements an IMC approach, and features comments from practicing marketers, including the president of Stuckey's. Color photos and illustrations, chapter learning guides, and sidebars highlight coverage of marketing's role in the organization, the global environment, consumer buying behavior, and marketing communications. Includes case studies, an appendix of mathematical and financial tools in marketing, a sample product marketing plan, and a glossary.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Marketing
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 871657 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 871658 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 871659 Бэлэн