Текст томруулах:    
Marketing: Practices and principles

Зохиогч: Mason, Ralph E; Rath, Patricia Mink; Husted, Stewart W; Lynch, Richard L.

Дахин хэвлэлт: 5th edition
Гаралтын мэдээ: New York McGraw-Hill, Glencoe 1995

Шифр: 65.290-2 M 31.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (3).



Бэлэн (3).
Товч агуулга:
This text teaches students about the tasks of marketing: product development, methods of pricing, means of distinction, advertising, promotion, selling, and methods of business management. Each chapter contains a high-interest case study, and end-of-chapter materials include enrichment and extension features.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Marketing
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 87238 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 87338 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 87339 Бэлэн