Текст томруулах:    
Brands that rock: What business leaders can learn from the world of rock and roll

Зохиогч: Blackwell, Roger D; Stephan, Kristina.


Гаралтын мэдээ: Hoboken, N.J John Wiley & Sons 2004

Шифр: 65.290-2 B 64.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (7).



Бэлэн (7).
Товч агуулга:
The unique ability of rock and roll to inspire fanatical support from its customers is undeniable; the loyalty showered upon the Rolling Stones, Elton John, Aerosmith, and others who create it, unmatched; and the lessons for corporate America, endless. In the past, business leaders have looked to the successes of other firms to guide their own strategies for increasing market share and capturing more consumer attention, spending, and loyalty. However, in today’s hyper-competitive marketplace, managers are looking for ways to shake, rattle, and roll corporate America’s traditional marketing and branding mindset.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Brands that rock
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772608 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772609 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772610 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772611 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772612 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772613 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772614 Бэлэн