Үйлчлүүлэгчдийн цахим сувгийн сэтгэгдэлд тулгуурлан үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь: Олон улсын сүлжээ зочид буудлын жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: Е10130101

Зохиогч: Дэгидбадам Дамдинбаатарын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС


Гаралтын мэдээ: УБ 2024
Бусад гарчиг: Improving service quality based on online customer reviews: Case Study on Chain Hotels.
Шифр: 65.290-2 Д 854.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Үйлчлүүлэгчдийн цахим сувгийн сэтгэгдэлд тулгуурлан үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 307425 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй