Дэгидбадам Дамдинбаатарын
Үйлчлүүлэгчдийн цахим сувгийн сэтгэгдэлд тулгуурлан үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь Олон улсын сүлжээ зочид буудлын жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: Е10130101 Improving service quality based on online customer reviews: Case Study on Chain Hotels Д-р., дэд проф. С. Амаржаргал Д-р., дэд проф. Б. Лхамцэдэн - УБ 2024 - 67
ЭШФ Маг Дип 7425
Монгол хэл дээр,
эдийн засгийн шинжлэх ухаан байгууллагын эдийн засаг байгууллагын удирдлага менежмент зочид буудлын менежмент зочид буудлын үйлчилгээний чанар магистрын судалгааны бүтээл
Үйлчлүүлэгчдийн цахим сувгийн сэтгэгдэлд тулгуурлан үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь Олон улсын сүлжээ зочид буудлын жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: Е10130101 Improving service quality based on online customer reviews: Case Study on Chain Hotels Д-р., дэд проф. С. Амаржаргал Д-р., дэд проф. Б. Лхамцэдэн - УБ 2024 - 67
ЭШФ Маг Дип 7425
Монгол хэл дээр,
эдийн засгийн шинжлэх ухаан байгууллагын эдийн засаг байгууллагын удирдлага менежмент зочид буудлын менежмент зочид буудлын үйлчилгээний чанар магистрын судалгааны бүтээл