Дэгидбадам Дамдинбаатарын

Үйлчлүүлэгчдийн цахим сувгийн сэтгэгдэлд тулгуурлан үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь Олон улсын сүлжээ зочид буудлын жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: Е10130101 Improving service quality based on online customer reviews: Case Study on Chain Hotels Д-р., дэд проф. С. Амаржаргал Д-р., дэд проф. Б. Лхамцэдэн - УБ 2024 - 67

ЭШФ Маг Дип 7425


Монгол хэл дээр,

эдийн засгийн шинжлэх ухаан байгууллагын эдийн засаг байгууллагын удирдлага менежмент зочид буудлын менежмент зочид буудлын үйлчилгээний чанар магистрын судалгааны бүтээл