Маркетингийн удирдлага

Зохиогч: Отгонсүрэн Я.


Гаралтын мэдээ: УБ Адмон 2012

Шифр: 65.290-2я73 О-535.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Энэ сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашигласан бичсэн бөгөөд маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратеги боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн таван үндсэн хэсэг, 23 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр томьёоны тайлбар толийг багтаасан, их, дээд сургуулиудын бакалавр, магистрын түвшний "Маркетингийн удирдлага" хичээлийн агуулгад нийцсэн байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн удирдлага
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
75798 Бэлэн