Отгонсүрэн Я

Маркетингийн удирдлага Ред. Э.Гүргэмжав - УБ Адмон 2012 - 632

Цахим ном 798

Энэ сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашигласан бичсэн бөгөөд маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратеги боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн таван үндсэн хэсэг, 23 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр томьёоны тайлбар толийг багтаасан, их, дээд сургуулиудын бакалавр, магистрын түвшний "Маркетингийн удирдлага" хичээлийн агуулгад нийцсэн байна.

Монгол хэл дээр,


Монгол хэл дээр,

978-99962-0-659-7

эдийн засаг маркетинг маркетингийн удирдлага удирдлага

330