Маркетингийн судалгаа

Зохиогч: Бурнс Э., Вийк Э.

Дахин хэвлэлт: 9 дэх хэвл
Гаралтын мэдээ: УБ ШУТИС-ийн хэвлэх 2023

Шифр: 65.290-2я73 Б 769.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (5).



Бэлэн (5).
Товч агуулга:
Энэхүү номд маркетингийн судалгааны салбарын орчин үеийн хандлагыг бүрэн тусгахыг зорьсон байна. Эдгээр хандлагын тоонд, инфографик, онлайн хянах самбар, өгөгдлийн дүрслэл, чанарын судалгааны шинэ арга, судалгааны компаниудаас санал болгодог бэлэн өгөгдөл, сошиал медиа орчноос өгөгдөл цуглуулах арга, их өгөгдөл, судалгааны үйл явцыг автоматжуулах арга хамаарна. Энэ удаагийн 9 дэх хэвлэл өмнөх 8-н хэвлэлийн ололттой талыг үлдээж хуучирсан, дутуу талыг орхих замаар улам боловсронгуй болгон дараах шинэ зүйлсийн нэмэлтээр оруулсан байна. Үүнд: Их өгөгдийг цуглуулах, хадгалах, хэрэглэх арга; Онлайн панел, гар утас ашиглан чанарын судалгаа хийх арга; Сошиал медиа ашиглан өгөгдөл цуглуулж шинжлэх арга; Инфографик, Tableau ашиглан судалгааны үр дүнг захиалагчид тайлагнах; Шинэ кэйс, жишээ; Шинэчилсэн асуулт, мэдлэг, бататгах даалгавар, YouTube дээрх нэмэлт мэдээллийг хайх түлхүүр үгс; Маркетингийн судлаачийн ажлын байранд гарахад сурах шаардлагатай гол ур чадваруудын талаар багтаажээ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8911988 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8911989 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8911990 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8911991 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8911992 Бэлэн