Бурнс Э., Вийк Э

Маркетингийн судалгаа Орч. Т.Тамир, О.Тамир, М.Чаминцэцэг Ред. О.Тамир Эх бэлт. Т.Тамир - 9 дэх хэвл - УБ ШУТИС-ийн хэвлэх 2023 - 306

БС 11988-11992

Энэхүү номд маркетингийн судалгааны салбарын орчин үеийн хандлагыг бүрэн тусгахыг зорьсон байна. Эдгээр хандлагын тоонд, инфографик, онлайн хянах самбар, өгөгдлийн дүрслэл, чанарын судалгааны шинэ арга, судалгааны компаниудаас санал болгодог бэлэн өгөгдөл, сошиал медиа орчноос өгөгдөл цуглуулах арга, их өгөгдөл, судалгааны үйл явцыг автоматжуулах арга хамаарна. Энэ удаагийн 9 дэх хэвлэл өмнөх 8-н хэвлэлийн ололттой талыг үлдээж хуучирсан, дутуу талыг орхих замаар улам боловсронгуй болгон дараах шинэ зүйлсийн нэмэлтээр оруулсан байна. Үүнд: Их өгөгдийг цуглуулах, хадгалах, хэрэглэх арга; Онлайн панел, гар утас ашиглан чанарын судалгаа хийх арга; Сошиал медиа ашиглан өгөгдөл цуглуулж шинжлэх арга; Инфографик, Tableau ашиглан судалгааны үр дүнг захиалагчид тайлагнах; Шинэ кэйс, жишээ; Шинэчилсэн асуулт, мэдлэг, бататгах даалгавар, YouTube дээрх нэмэлт мэдээллийг хайх түлхүүр үгс; Маркетингийн судлаачийн ажлын байранд гарахад сурах шаардлагатай гол ур чадваруудын талаар багтаажээ.


Монгол хэл дээр,

991901539-3 9789919015398

эдийн засаг маркетинг судалгаа чанарын судалгааны арга сурах бичиг