Текст томруулах:    
Brand valuation

Зохиогч: L.Paugam, P.Andre, H.Philippe, R.Harfouche.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: Routledge Studies in Accounting

Дахин хэвлэлт: 1st ed
Гаралтын мэдээ: NY Routledge 2016

Шифр: 65.290-2 B 84.
Номын сан:
Гадаад фонд (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
In the new economy where value drivers are shifting from tangible to intangible resources, brands are the most familiar asset. The book presents the relevant context of brand valuation, including the applicable existing accounting and valuation standards and also discusses the models developed by consulting firms.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Brand valuation
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Гадаад фонд
6020223 Бэлэн Гадаад номын уншлагын танхим