Зочлох үйлчилгээний маркетинг: Үзэл баримтлал ба тулгамдсан асуудлууд

Зохиогч: Алтаншагай М.


Гаралтын мэдээ: УБ Хөх Монгол 2018

Шифр: 65.432я2 А 486.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (2),
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (1),
Эрдэм шинжилгээний фонд (2).


Шилжүүлэгдсэн (2).

Бэлэн (5).
Товч агуулга:
Монголын зочлох үйлчилгээний салбар нь эдийн засгийн тэргүүлэх салбарын нэг бөгөөд тус салбарын хөгжилд тулгамдсан асуудлуудын нэг нь зочлох үйлчилгээний салбарын мэргэжилтэн бэлтгэх тогтолцоо, хөдөлмөрийн зах зээлийн эрэлт, нийлүүлэлтийн тэнцвэргүй байдал, хүний нөөцийн ур чадвар, цалин урамшууллын бодлого, ажилтан-хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн түвшин зэрэг юм. Зохиогчид энэхүү бүтээлдээзочлох үйлчилгээний салбарын маркетингийн онцлог, олон улсын болон дотоодын зочлох үйлчилгээний салбарын хөгжлийн төлөв байдал, үйлчилгээний байгууллагын маркетингийн үзэл баримтлал, чанар, хэрэглэгчийн үнэ цэнэ ба сэтгэл ханамж зэрэг асуудлуудыг авч үзжээ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зочлох үйлчилгээний маркетинг: Үзэл баримтлал ба тулгамдсан асуудлууд
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
899839 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899840 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5070761 In transit from НУУТ to Нийгмийн ухааны уншлагын танхим since 2019-01-22 11:25:43
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5070762 In transit from НУУТ to Нийгмийн ухааны уншлагын танхим since 2019-01-22 11:25:40
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5070763 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2021749 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2021750 Бэлэн