Алтаншагай М

Зочлох үйлчилгээний маркетинг: Үзэл баримтлал ба тулгамдсан асуудлууд Ред. Т.Навчаа - УБ Хөх Монгол 2018 - 188

ЭШФ Т 21749, 21750, НХУУТ 70761-70763, БС 9839-9840

Монголын зочлох үйлчилгээний салбар нь эдийн засгийн тэргүүлэх салбарын нэг бөгөөд тус салбарын хөгжилд тулгамдсан асуудлуудын нэг нь зочлох үйлчилгээний салбарын мэргэжилтэн бэлтгэх тогтолцоо, хөдөлмөрийн зах зээлийн эрэлт, нийлүүлэлтийн тэнцвэргүй байдал, хүний нөөцийн ур чадвар, цалин урамшууллын бодлого, ажилтан-хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн түвшин зэрэг юм. Зохиогчид энэхүү бүтээлдээзочлох үйлчилгээний салбарын маркетингийн онцлог, олон улсын болон дотоодын зочлох үйлчилгээний салбарын хөгжлийн төлөв байдал, үйлчилгээний байгууллагын маркетингийн үзэл баримтлал, чанар, хэрэглэгчийн үнэ цэнэ ба сэтгэл ханамж зэрэг асуудлуудыг авч үзжээ.


Монгол хэл дээр,

978-99978-1-706-8

зочлох үйлчилгээ үйлчилгээ хүлээн авалтын аж ахуйн эдийн засаг үйлчилгээний соёл эдийн засаг