Текст томруулах:    
Тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын онол, аргазүйн зарим асуудал

Зохиогч: Б.Жадамбаа, Б.Сандагдорж, Б.Тунгалаг, Л.Эрдэнэчимэг.


Гаралтын мэдээ: УБ 2015

Шифр: 74 Т 44.
Номын сан:
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (3),
Эрдэм шинжилгээний фонд (3).



Бэлэн (6).
Товч агуулга:
Энэхүү гарын авлага нь тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг Монголын уламжлалт соёлын үүднээс шинжихүй, нэг ертөнцийн хандлага тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үндэслэл болох нь, тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга ажиллагааны нэгэн хувилбар гэсэн 3 бүлэгтэй. Өнөөгийн дэлхий нийт, улс үндэстэн, байгууллага, хувь хүн бүрийн даган мөрдөх шаардлагатай байгаа “Тогтворшилтой хөгжил” үзэл хийгээд “Тогтворшилтой хөгжлийн боловсрол”-ын мөн чанар, онцлог юу вэ? эдгээр асуудлуудыг Монголын уламжлалт соёл, үнэт зүйлийн талаас эргэн харахад юу ажиглагдаж байна? энэ үзэл санааны хэрэгжилт хаашаа юунд чиглэж, яаж явж байна? юун дээр алдаж байна? юун дээр онож байна? алдааг засаж, ололтоо бататгахын тулд юу хийх хэрэгтэй? өнөөгийн “Тогтворшилтой хөгжил” хөтөч үзэл “дэлхийн жишиг” гэдгийн дор бид юу ойлгож байна? Монголчууд бид өнөөдөр улс орноо хөгжүүлэхийн тулд өмнөх шигээ Өрнийхнийг даган дуурайж “хойноос нь хөөж гүйцэх” үү? зэрэг олон асуултанд энэ ном хариулт өгөх болно.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын онол, аргазүйн зарим асуудал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052119 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052120 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052121 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017815 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017816 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017817 Бэлэн