Зочид буудлын үйлчилгээний зохион байгуулалт

Зохиогч: Алтанцоож С., Бадамцэцэг Т.


Гаралтын мэдээ: УБ МУИС-ийн хэвлэх 2012

Шифр: 65.432 А 48.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (10),
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (11).
Товч агуулга:
Зочлох үйлчилгээний салбар түүний дотор зочид буудлын үйлчилгээний зах зээлд оролцогчдын тоо улам бүр нэмэгдэхийн зэрэгцээ гадаадын хөрөнгө оруулалттай өндөр зэрэглэлийн зочид буудлууд үйл ажиллагаа явуулах болсон нь салбарын хэмжээнд өрсөлдөөнийг хүчтэй болгож үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх бодит шаардлагыг бий болгож байна.Үйлчилгээний чанар нь өрсөлдөгчдөөс ялгарах, өрсөлдөөний давуу талыг бий болгогч чухал хүчин зүйл байдаг. Үүнтэй холбогдож энэхүү гарын авлагыг зочид буудлын менежментийн мэргэжлээр суралцагч оюутнуудад зориулсан бөгөөд тус салбарт бизнес эрхлэгчид, тухайн мэргэжлийн багш нар ч ашиглах боломжтой юм.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зочид буудлын үйлчилгээний зохион байгуулалт
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8841277 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841278 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841279 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841280 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841281 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841282 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841283 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841284 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841285 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841286 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
1023237 Бэлэн