Алтанцоож С., Бадамцэцэг Т

Зочид буудлын үйлчилгээний зохион байгуулалт - УБ МУИС-ийн хэвлэх 2012 - 108

ЭШФ Б-23237, БС 41277-41286

Зочлох үйлчилгээний салбар түүний дотор зочид буудлын үйлчилгээний зах зээлд оролцогчдын тоо улам бүр нэмэгдэхийн зэрэгцээ гадаадын хөрөнгө оруулалттай өндөр зэрэглэлийн зочид буудлууд үйл ажиллагаа явуулах болсон нь салбарын хэмжээнд өрсөлдөөнийг хүчтэй болгож үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх бодит шаардлагыг бий болгож байна.Үйлчилгээний чанар нь өрсөлдөгчдөөс ялгарах, өрсөлдөөний давуу талыг бий болгогч чухал хүчин зүйл байдаг. Үүнтэй холбогдож энэхүү гарын авлагыг зочид буудлын менежментийн мэргэжлээр суралцагч оюутнуудад зориулсан бөгөөд тус салбарт бизнес эрхлэгчид, тухайн мэргэжлийн багш нар ч ашиглах боломжтой юм.


Монгол хэл дээр,

978-99929-4-471-4

эдийн засаг зочид буудал менежмент