000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
03507nam a22004697a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20250519123121.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
250519s2024 mp dj||| |||| 00| | mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-9176-0-9 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Бусад |
ББК ангилал |
88.8 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Ж 459 |
Мэдлэгийн ялгаа |
88 - Сэтгэл судлал |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Жэйкобс Клаус, Франц Петерман |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
88.8 Ж 459 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Анхаарлын өөрчлөлттэй хүүхдүүдэд зориулсан мэдрэлийн сэтгэл судлалын бүлгийн хөтөлбөр |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Герман хэлнээс орч. Б. Туяа |
-- |
Мэргэжлийн ред. Д. Цогзолмаа, Г. Пүрэвсүрэн, Г. Энхжаргалан |
-- |
Ерөн. ред. Т. Дариймаа |
-- |
Тех. ред. М. Пагмадулам |
-- |
Хавтс. диз. Э. Мишээл |
-- |
Сонсох даалгаварын уншсан О. Тэргэлсаран |
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ |
Дахин гаралтын дугаар |
3 дахь хэвл |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Сайколожи паблишинг |
Хэвлэгдсэн он |
2024 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
220 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү ном нь мэдрэлийн сэтгэл судлалын үндэс дээр боловсруулсан сэтгэл заслын трейнинг юм. Тус бүтээлийн анхаарлын бүлгийн хөтөлбөр нь анхаарлын өөрчлөлттэй, хичээл сурлагын асуудал үүссэн хүүхэдтэй бүлгээр ажиллахад зориулагдсан бөгөөд хүүхдийн 15 удаагийн, эцэг, эхийн 5 удаагийн уулзалтаас бүрдсэн бөгөөд эцэг эхчүүдийн сургалтын бүхий л дагалдах материалыг (зураг, заавар, аудео бичлэг, дасгал ажлын хуудас) зэргийг QR код уншуулж ашиглах хэлбэрээр хавсаргаж оруулжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сэтгэл судлал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
хүүхдийн сэтгэл засал |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
анхаарлын өөрчлөлтийг судлах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үндсэн асуудлууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Илрэх хэлбэр болон явц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Анхаарлын өөрлөлтийн мэдрэлийн сэтгэл зүйн шалтгааныг зан үйлийн заслын хүрээнд авч үзэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Анхаарлын өөрчлөлтийг судлах, илрүүлэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ангилал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдрэлийн сэтгэл судлалын оношилгоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Анхан шатны оношилгоо |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Трейнингийн үед баримтлах зарчим болон гүйцэтгэх даалгавар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Трейнингийн бүрэлдэхүүн хэсгүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Трейнингийн сурахуйн механизмууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сонгох анхаарлыг хөгжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өөрийн зохицуулалтыг хөгжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нийгмийн зүгээс хүсэн хүлээх зан үйлийг бэхжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өдөр тутмын амьдралд шилжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Даалгаврууд болон гүйцэтгэх заавар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эцэг эхийн бүлгийн трейнинг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Трейнингийн үнэлгээ |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |