000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
16300nam a22024857a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20220905093431.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
220627b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-0-205-60997-0 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Гарын авлага |
ББК ангилал |
74.202.5 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
К 390 |
Мэдлэгийн ялгаа |
74 - Боловсрол |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Килбэйн К.Р., Милман Н.Б |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
74.202.5 К 390 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Багшлахуйн загвар |
Бага гарчгийн мэдээ |
XXI зууны суралцагчдад зориулан сургалтыг дизайнчлах нь |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Би Си Ай |
Хэвлэгдсэн он |
2021 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
468 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Т 25684-25688, НХУУТ 77286-77310, ГНОФ 17539-17558 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү ном нь өнөөгийн эрч хүчтэй, хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж буй технологид хөтлөгдсөн, глобалчлагдсан нийгэмд олон янз сурагчийн хувь хүний болон хамтын суралцахуйн хэрэгцээг амжилттай шийдвэрлэхүйц үр дүнтэй хичээл зохион бүтээхэд нь сурган хүмүүжүүлэгчдэд туслахад чиглэсэн юм. Ингэхдээ зохиогчид урьд өмнө байгаагүй хүчирхэг янз бүрийн сургалтын нөөцийг хэрхэн ашиглах, сурагчдыг ирээдүйн боловсролд, мөн ажиллах хүчний эрэлт хэрэгцээнд хамгийн сайн бэлтгэхийн тулд загваруудыг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулжээ. Мөн сургалтын төлөвлөлтөд зорилготой ханддаг, суралцагчид болон агуулгатай холбоотой сорилтуудыг тодорхойлж, боловсруулахад тусгай системчилсэн үйл явцын мэдлэгийг ашигладаг, сургалтын загвар, стратеги, технологийн өргөн хүрээтэй иж бүрдлийг бүтээлчээр ашиглах замаар суралцахуйн бэрхшээлийг шийдвэрлэдэг боловсролын дизайнерын үүргийг ч зохиогчид онцлон тэмдэглэжээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
боловсрол |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сургалт |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сургалтын аргууд |
653 ## - Түлхүүр үг |
Түлхүүр үг |
сургалтын үзүүлэх хэлбэрүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны Боловсролын дизайн |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш хүн боловсролын дизайнер |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургарлтын дизайн, Боловсролын дизайн, үх дүнтэй сургалтын дизайн гаргах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш нарт зориулсан сургалтын хэрэгсэл: Загвар арга, технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлд суурилсан үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын загварууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шууд сургалтын загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахуун хөгжүүлэх загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Индуктив загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үгийн сан эзэмших загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эрэл хайгуул хийх загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Асуудалд суурилсан сургалтын загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хамтран суралцах загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Интегратив загвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дижитал технологи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээлэлд хандах боломжтой байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Глобалчлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эрх тэгш байдал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эгэх хариуцлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Чиг хандлага, санаа, хөдөлгөөн, шинэчлэлийг мэдрэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчийн шинж чанарууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчид бие даасан хувь хүмүүс |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчид хэл, соёлын хувьд илүү олон янз |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчид онцгой шинж чанараараа илүү тодорхойлогддог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчид дижитал эринд өсөж байна |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
XXI зууны суралцагчийн шинж чанарыг мэдрэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын загвар юу вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Энэ номд багтсан сургалтын загварууд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын загвар өнгөрсөн үед ба ирээдүйд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дизайнер гэж хэн бэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш хүн яагаад Боловсролын дизайнер шиг ажиллах ёстой вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтаа төлөвлөх, багшлахуй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын төлөвлөлтийн талаарх багш нарын хандлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын дизайны загварыг сургалтын загвартай харьцуулах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтыг дизайнчлах үйл явцын хэрэглээ, ашиглалт юу вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын дизайнерууд яагаад сургалтыг дизайнчлах үйл явц ашигладаг вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын дизайн сургалтын үйл ажиллагаанд хэрхэн нөлөөлж байгаа вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтыг дизайнчлах үйл явцаас багш нар хэрхэн ач тусыг нь хүртэх вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Анализ хийх үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дизайнчлах үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хөгжүүлэх үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжүүлэх үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлж дүгнэх үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
ТСзАМ-ийн гарал үүсэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн ашиглаж, үр дүнг нь хүртэх вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Багш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн хөгжүүлэх вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын хэрэгслийн төрөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сургалтын хэрэгслийн хэрэглээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өндөр чанартай хэрэгслийн шинж |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлд суурилсан үнэлгээг багш нар хэрхэн хэрэглэдэг вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Урьдчилсан үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Явцын үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үр дүнгийн үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мэдээллийн технологийг үнэлгээнд хэрэглэхтэй холбоотой гарч болзошгүй саад бэрхшээлүүд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шууд сургалтын загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тов тодорхой алхмуудтай үйлийн мэдлэг ба илэрхий онцлог чанаруудтай ухагдахууныг заахад |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинэ сэдвийг танилцуулах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Суурь мэдлэг, ур чадварыг бэхжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчид давтан хийх боломжтой үйл, ур чадвар эсвэл арга текникийг заахад |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 1- Оршил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 2- Танилцуулга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 3- Чиглүүлэгтэй дадлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 4- Бие даасан дадлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 5-1 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 5-2 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 5-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Маш тодорхой онцлог чанар эсвэл алхмуудтай баримтын, ухагдахууны ба үйлийн мэдлэгийг сонго |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тодорхой зорилго, хүлээлтийг буй болгох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сэтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурамгай үйлдэх чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бие даан суралцах боломж олгодог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өөрийн тухай мэдлэгийг дээшлүүлдэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төлөвлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахууны мэдлэгийг заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Суралцагчдын ерөнхийлөх ба ялгах чадварыг хөгшүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахууныг танилцуулах болон үнэлгээ хийх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ил чухал онцлог чанартай ухагдахууныг заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өндөр чанартай тохирох болон тохирохгүй жишээг үүсгэх боломжтой үед ашиглах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэгдүгээр алхам-Жишээг танилцуулах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёрдугаар алхам- Таамаглал дэвшүүлэх, анализ хийх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гуравдугаар алхам- Дүгнэж бататгах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дөрөвдүгээр алхам-Хэрэглээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 6-1 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 6-2 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 6-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ухагдахуунд анализ хийнэ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчдад ухагдахуун төлөвшүүлэх загварын дүрмийг заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчдын суралцах явц болон метакогнитив мэдлэгийг шатлан дэмших |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчдын өмнөх мэдлэгт тулгуурлах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төлөвлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 1. Жагсаалт үүсгэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 2. Бүлэглэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 3. Бүлэглэснээ нэрлэх шошголох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 4. Дахин бүлэглэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Алхам 5. Синтезлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 7-1 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 7-2 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 7-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчдад сэтгэн бодох чадвар заадаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сурагчдыг бүтээлч сэтгэлгээний дасгал хийхэд уриалдаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төлөвлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Индуктив загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Конвергент ба дивергент сэтгэлгээ гэж юу вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэгдүгээр алхам: Хичээлийн танилцуулга |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёрдугаар алхам: Дивергент үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гуравдугаар алхам: Конвергент үе шат |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дөрөвдүгээр алхам: Дүгнэлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тавдугаар алхам: Хэрэглээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 8-1 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 8-2 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 8-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эх материалыг сонгож цэгцлэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ хийх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Конвергент ба дивергент асуултууд боловсруулах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дүгнэлт ба хэрэглээний үе шатыг төлөвлөх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Индуктив ба тунгаан бодох сэтгэлгээг шатлалтайгаар дэмждэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төлөвлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үгийн сан эзэмших чадвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үгийн сан эзэмших талаар хийгдсэн судалгаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үгийн гарал зүй болон үг зүйн заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Акедемик хэл ба үгийн зүйг заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Нэгдүгээр алхам-Агуулгатай холбоотой үгийн сангийн мэдлэгийн урьдчилсан сорил |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хоёрдугаар алхам-Үгийг үсэглэх,үгийн утгыг таамаглах, энэ талаар дэлгэрүүлж, хэлэлцэх нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гуравдугаар алхам- Үгийн утгын бүтэц, хэлбэрүүдийг шинжлэн судлах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дөрөвдүгээр алхам- Унших ба судалж мэдэх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Тавдугаар алхам- Үнэлэх ба дараах сорил авах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 9-1 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 9-2 |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Сценари 9-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн агуулгыг ойлгоход нэн чухал үгийн санг сонгох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үгийн тухай гүнзгий ойлголтыг хөгжүүлнэ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өмнөх мэдлэгтэй холбох |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Төлөвлөлт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хэрэгжилт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэлгээ |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хичээлийн төлөвлөгөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агуулгын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үйл явцын хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бүтээлийн хувьд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эрэл хайгуул хийх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Асуудал шийдэх үйлийн мэдлэг заах |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мета |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |