Багшлахуйн загвар (Бичлэгийн дугаар. 126144)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 16300nam a22024857a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220905093431.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 220627b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-205-60997-0
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Гарын авлага
ББК ангилал 74.202.5
Зохиогчийн гурван тэмдэгт К 390
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
100 ## - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Килбэйн К.Р., Милман Н.Б
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.202.5 К 390
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Багшлахуйн загвар
Бага гарчгийн мэдээ XXI зууны суралцагчдад зориулан сургалтыг дизайнчлах нь
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Би Си Ай
Хэвлэгдсэн он 2021
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 468
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 25684-25688, НХУУТ 77286-77310, ГНОФ 17539-17558
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ Энэхүү ном нь өнөөгийн эрч хүчтэй, хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж буй технологид хөтлөгдсөн, глобалчлагдсан нийгэмд олон янз сурагчийн хувь хүний болон хамтын суралцахуйн хэрэгцээг амжилттай шийдвэрлэхүйц үр дүнтэй хичээл зохион бүтээхэд нь сурган хүмүүжүүлэгчдэд туслахад чиглэсэн юм. Ингэхдээ зохиогчид урьд өмнө байгаагүй хүчирхэг янз бүрийн сургалтын нөөцийг хэрхэн ашиглах, сурагчдыг ирээдүйн боловсролд, мөн ажиллах хүчний эрэлт хэрэгцээнд хамгийн сайн бэлтгэхийн тулд загваруудыг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулжээ. Мөн сургалтын төлөвлөлтөд зорилготой ханддаг, суралцагчид болон агуулгатай холбоотой сорилтуудыг тодорхойлж, боловсруулахад тусгай системчилсэн үйл явцын мэдлэгийг ашигладаг, сургалтын загвар, стратеги, технологийн өргөн хүрээтэй иж бүрдлийг бүтээлчээр ашиглах замаар суралцахуйн бэрхшээлийг шийдвэрлэдэг боловсролын дизайнерын үүргийг ч зохиогчид онцлон тэмдэглэжээ.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг боловсрол
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сургалт
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сургалтын аргууд
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг сургалтын үзүүлэх хэлбэрүүд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны Боловсролын дизайн
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Багш хүн боловсролын дизайнер
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургарлтын дизайн, Боловсролын дизайн, үх дүнтэй сургалтын дизайн гаргах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Багш нарт зориулсан сургалтын хэрэгсэл: Загвар арга, технологи
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлд суурилсан үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын загварууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Шууд сургалтын загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахуун хөгжүүлэх загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Индуктив загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үгийн сан эзэмших загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эрэл хайгуул хийх загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Асуудалд суурилсан сургалтын загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хамтран суралцах загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Интегратив загвар
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дижитал технологи
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Мэдээлэлд хандах боломжтой байдал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Глобалчлал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эрх тэгш байдал
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эгэх хариуцлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Чиг хандлага, санаа, хөдөлгөөн, шинэчлэлийг мэдрэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчийн шинж чанарууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчид бие даасан хувь хүмүүс
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчид хэл, соёлын хувьд илүү олон янз
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчид онцгой шинж чанараараа илүү тодорхойлогддог
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчид дижитал эринд өсөж байна
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг XXI зууны суралцагчийн шинж чанарыг мэдрэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын загвар юу вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Энэ номд багтсан сургалтын загварууд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын загвар өнгөрсөн үед ба ирээдүйд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дизайнер гэж хэн бэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Багш хүн яагаад Боловсролын дизайнер шиг ажиллах ёстой вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтаа төлөвлөх, багшлахуй
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын төлөвлөлтийн талаарх багш нарын хандлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын дизайны загварыг сургалтын загвартай харьцуулах нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтыг дизайнчлах үйл явцын хэрэглээ, ашиглалт юу вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын дизайнерууд яагаад сургалтыг дизайнчлах үйл явц ашигладаг вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын дизайн сургалтын үйл ажиллагаанд хэрхэн нөлөөлж байгаа вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтыг дизайнчлах үйл явцаас багш нар хэрхэн ач тусыг нь хүртэх вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Анализ хийх үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дизайнчлах үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хөгжүүлэх үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжүүлэх үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлж дүгнэх үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг ТСзАМ-ийн гарал үүсэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Багш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн ашиглаж, үр дүнг нь хүртэх вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Багш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн хөгжүүлэх вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хэрэгслийн төрөл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сургалтын хэрэгслийн хэрэглээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өндөр чанартай хэрэгслийн шинж
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлд суурилсан үнэлгээг багш нар хэрхэн хэрэглэдэг вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Урьдчилсан үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Явцын үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үр дүнгийн үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Мэдээллийн технологийг үнэлгээнд хэрэглэхтэй холбоотой гарч болзошгүй саад бэрхшээлүүд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Шууд сургалтын загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тов тодорхой алхмуудтай үйлийн мэдлэг ба илэрхий онцлог чанаруудтай ухагдахууныг заахад
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Шинэ сэдвийг танилцуулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Суурь мэдлэг, ур чадварыг бэхжүүлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчид давтан хийх боломжтой үйл, ур чадвар эсвэл арга текникийг заахад
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 1- Оршил
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 2- Танилцуулга
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 3- Чиглүүлэгтэй дадлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 4- Бие даасан дадлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 5-1
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 5-2
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 5-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маш тодорхой онцлог чанар эсвэл алхмуудтай баримтын, ухагдахууны ба үйлийн мэдлэгийг сонго
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тодорхой зорилго, хүлээлтийг буй болгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сэтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурамгай үйлдэх чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бие даан суралцах боломж олгодог
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өөрийн тухай мэдлэгийг дээшлүүлдэг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжилт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахууны мэдлэгийг заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Суралцагчдын ерөнхийлөх ба ялгах чадварыг хөгшүүлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахууныг танилцуулах болон үнэлгээ хийх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ил чухал онцлог чанартай ухагдахууныг заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өндөр чанартай тохирох болон тохирохгүй жишээг үүсгэх боломжтой үед ашиглах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Нэгдүгээр алхам-Жишээг танилцуулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хоёрдугаар алхам- Таамаглал дэвшүүлэх, анализ хийх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Гуравдугаар алхам- Дүгнэж бататгах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дөрөвдүгээр алхам-Хэрэглээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 6-1
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 6-2
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 6-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Ухагдахуунд анализ хийнэ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчдад ухагдахуун төлөвшүүлэх загварын дүрмийг заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчдын суралцах явц болон метакогнитив мэдлэгийг шатлан дэмших
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчдын өмнөх мэдлэгт тулгуурлах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжилт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 1. Жагсаалт үүсгэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 2. Бүлэглэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 3. Бүлэглэснээ нэрлэх шошголох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 4. Дахин бүлэглэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Алхам 5. Синтезлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 7-1
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 7-2
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 7-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчдад сэтгэн бодох чадвар заадаг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сурагчдыг бүтээлч сэтгэлгээний дасгал хийхэд уриалдаг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжилт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Индуктив загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Конвергент ба дивергент сэтгэлгээ гэж юу вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Нэгдүгээр алхам: Хичээлийн танилцуулга
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хоёрдугаар алхам: Дивергент үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Гуравдугаар алхам: Конвергент үе шат
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дөрөвдүгээр алхам: Дүгнэлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тавдугаар алхам: Хэрэглээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 8-1
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 8-2
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 8-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эх материалыг сонгож цэгцлэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ хийх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Конвергент ба дивергент асуултууд боловсруулах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дүгнэлт ба хэрэглээний үе шатыг төлөвлөх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Индуктив ба тунгаан бодох сэтгэлгээг шатлалтайгаар дэмждэг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжилт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үгийн сан эзэмших чадвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үгийн сан эзэмших талаар хийгдсэн судалгаа
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үгийн гарал зүй болон үг зүйн заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Акедемик хэл ба үгийн зүйг заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Нэгдүгээр алхам-Агуулгатай холбоотой үгийн сангийн мэдлэгийн урьдчилсан сорил
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хоёрдугаар алхам-Үгийг үсэглэх,үгийн утгыг таамаглах, энэ талаар дэлгэрүүлж, хэлэлцэх нь
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Гуравдугаар алхам- Үгийн утгын бүтэц, хэлбэрүүдийг шинжлэн судлах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Дөрөвдүгээр алхам- Унших ба судалж мэдэх
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Тавдугаар алхам- Үнэлэх ба дараах сорил авах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 9-1
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 9-2
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Сценари 9-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн агуулгыг ойлгоход нэн чухал үгийн санг сонгох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үгийн тухай гүнзгий ойлголтыг хөгжүүлнэ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Өмнөх мэдлэгтэй холбох
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Төлөвлөлт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хэрэгжилт
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Агуулгын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Үйл явцын хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Бүтээлийн хувьд
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Эрэл хайгуул хийх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Асуудал шийдэх үйлийн мэдлэг заах
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Мета
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Ангилал Checked out Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2024-04-08Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-072024-04-03  Ном12022-9569 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517539
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9570 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517540
Бэлэг, хандив2023-04-27Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-072023-04-24  Ном12022-9571 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517541
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9572 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517542
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9573 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517543
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9574 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517544
Бэлэг, хандив2023-12-12Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-072023-12-07  Ном32022-9575 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517545
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9576 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517546
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9577 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517547
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9578 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517548
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9579 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517549
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9580 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517550
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9581 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517551
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9582 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517552
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9583 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517553
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9584 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517554
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9585 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517555
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9586 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517556
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9587 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517557
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны ГНОФ2022-07-07   Ном 2022-9588 Нийгмийн ухааны ГНОФ217505517558
Бэлэг, хандив2023-01-04Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072023-01-04  Ном12022-9544 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077286
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9545 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077287
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9546 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077288
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9547 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077289
Бэлэг, хандив2024-04-23Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-04-23  Ном92022-9548 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077290
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9550 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077292
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9551 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077293
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9552 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077294
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9553 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077295
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9554 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077296
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9555 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077297
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9556 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077298
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9557 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077299
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9558 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077300
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9559 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077301
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9560 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077302
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9561 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077303
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9562 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077304
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9563 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077305
Бэлэг, хандив2024-01-05Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-072024-01-04  Ном12022-9564 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077306
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9565 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077307
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9566 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077308
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9567 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077309
Бэлэг, хандив2022-07-07Нийгмийн ухааны уншлагын танхим2022-07-07   Ном 2022-9568 Нийгмийн ухааны уншлагын танхим217505077310
Бэлэг, хандив2024-03-11Эрдэм шинжилгээний фонд2022-07-072024-01-09  Ном42022-9539 Эрдэм шинжилгээний фонд217502025684
Бэлэг, хандив2024-03-14Эрдэм шинжилгээний фонд2022-07-072024-03-11  Ном72022-9540 Эрдэм шинжилгээний фонд217502025685
Бэлэг, хандив2024-01-29Эрдэм шинжилгээний фонд2022-07-072024-01-04  Ном22022-9541 Эрдэм шинжилгээний фонд217502025686
Бэлэг, хандив2024-03-04Эрдэм шинжилгээний фонд2022-07-072024-02-27  Ном62022-9542 Эрдэм шинжилгээний фонд217502025687
Бэлэг, хандив2024-04-15Эрдэм шинжилгээний фонд2022-07-072024-04-08  Ном52022-9543 Эрдэм шинжилгээний фонд217502025688
Бэлэг, хандив2024-01-22Ярьдаг, сонсдог номын сан2022-07-072024-01-22 2024-01-31Ном22022-9549 Ярьдаг, сонсдог номын сан217505077291