Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд гаргах маркетингийн бодлого: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.- (Бичлэгийн дугаар. 115013)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01352nam a22002297a 4500
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 170202b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Баримт бичгийн эмхэтгэл
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Б-33
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 10 - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Зэрэг горилогч Батбилэг Б.
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 Б-33
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Судалгааны ажлын сэдэв Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд гаргах маркетингийн бодлого: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.-
Удирдагч Удир. Д-р, Проф Я.Отгонсүрэн., Шүүмж. Дэд проф Г.Мөнхбаясгалан.
Бага гарчгийн мэдээ Мэргэжлийн индекс: Е340500
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ.:
Хэвлэгдсэн он 2017.-
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 68 х.
Дагалдах материал CD
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дансны дугаар: ГФ Дип-5924
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг магистрын ажил
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетинг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг бүтээгдэхүүний зах зээл
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх маркетингийн онол арга зүй
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг Монгол орны сүүний салбарын шинэ бүтээгдэхүүний нэвтрэлт, зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүнийг гаргах маркетингийн оновчтой бодлого тодорхойлох нь
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Магистрын ажил
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Ангилал Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Нийтийн тэмдэглэл Дансны код Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2021-10-04Эрдэм шинжилгээний фонд2017-02-022021-10-04 Магистрын ажил32017-1453 Эрдэм шинжилгээний фонд5000.00Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүйЭШФ Магистрын ажил 30305924