Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд гаргах маркетингийн бодлого: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.-: Мэргэжлийн индекс: Е340500

Зохиогч: Батбилэг Б.


Гаралтын мэдээ: УБ.: 2017.-

Шифр: 65.290-2 Б-33.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд гаргах маркетингийн бодлого: Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил.-
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
305924 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй