Текст томруулах:    
Суралцагчдын эзэмшсэн боловсролыг үнэлэх арга зүй (Бичлэгийн дугаар. 106292)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 02406nam a22003017a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20220516132957.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 141210t2011 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - ISBN
ISBN 978-0-13-245863-2
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
ББК ангилал 74.202
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Н 63
Нэмэлт тусгалт Бусад
Мэдлэгийн ялгаа 74 - Боловсрол
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Нитко А.Н
110 ## - ЭРХЛЭН ГАРГАСАН /БАЙГУУЛЛАГА/
Эрхлэн гаргасан байгууллага БШУЯ
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 74.202 Н 63
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Суралцагчдын эзэмшсэн боловсролыг үнэлэх арга зүй
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар NY
Хэвлэлийн газар Pearson
Хэвлэгдсэн он 2011
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 583
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Т 16763-16767, НХУУТ 50670-50684
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ
Агуулгын тэмдэглэгээ ЕБС-ийн багш нарт зориулагдсан энэ ном нь үнэлгээний үндэс, ангийн үнэлгээг боловсруулах болон ашиглах, стандартчилагдсан тестийг ашиглах болон тайлбарлах гэсэн 3 үндсэн бүлгээс бүрдэх ба энэ номонд ангийн буюу багшийн зааж байгаа хичээлийн үнэлгээг хэрхэн хийх, суурь ухагдахуун болон илүү ахисан түвшний сэдвийг хамруулж, сайн болон муу үнэлгээ нь хүүхдийн суралцах явцад хэрхэн нөлөөлдөг талаар бодит амьдралын туршлагаар харуулжээ. Энэхүү сурах бичиг нь боловсролын үнэлгээ, шалгалтын материалыг боловсруулахад зориулсан үндсэн сурах бичиг бөгөөд боловсролын үнэлгээний бакалавр, магистрын сургалтанд ашиглаж болох ажээ.
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг боловсрол судлал
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг боловсролын үнэлгээ
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг үнэлгээний арга зүй
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг гүйцэтгэлийн үнэлгээ
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Хичээлийн зорилтыг тодорхойлох арга зүй
-- Үнэлгээний үр дүн үндэслэлтэй байх
-- Гүйцэтгэлийн болон портфолио үнэлгээ
-- Түвшин тогтоох болон явцын үнэлгээ
-- Суралцагчийн сурлагын ахицыг үнэлэх, дүгнэх
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном