Нитко А.Н
Суралцагчдын эзэмшсэн боловсролыг үнэлэх арга зүй - NY Pearson 2011 - 583
ЭШФ Т 16763-16767, НХУУТ 50670-50684
ЕБС-ийн багш нарт зориулагдсан энэ ном нь үнэлгээний үндэс, ангийн үнэлгээг боловсруулах болон ашиглах, стандартчилагдсан тестийг ашиглах болон тайлбарлах гэсэн 3 үндсэн бүлгээс бүрдэх ба энэ номонд ангийн буюу багшийн зааж байгаа хичээлийн үнэлгээг хэрхэн хийх, суурь ухагдахуун болон илүү ахисан түвшний сэдвийг хамруулж, сайн болон муу үнэлгээ нь хүүхдийн суралцах явцад хэрхэн нөлөөлдөг талаар бодит амьдралын туршлагаар харуулжээ. Энэхүү сурах бичиг нь боловсролын үнэлгээ, шалгалтын материалыг боловсруулахад зориулсан үндсэн сурах бичиг бөгөөд боловсролын үнэлгээний бакалавр, магистрын сургалтанд ашиглаж болох ажээ.
Монгол хэл дээр,
978-0-13-245863-2
боловсрол судлал боловсролын үнэлгээ үнэлгээний арга зүй гүйцэтгэлийн үнэлгээ
Суралцагчдын эзэмшсэн боловсролыг үнэлэх арга зүй - NY Pearson 2011 - 583
ЭШФ Т 16763-16767, НХУУТ 50670-50684
ЕБС-ийн багш нарт зориулагдсан энэ ном нь үнэлгээний үндэс, ангийн үнэлгээг боловсруулах болон ашиглах, стандартчилагдсан тестийг ашиглах болон тайлбарлах гэсэн 3 үндсэн бүлгээс бүрдэх ба энэ номонд ангийн буюу багшийн зааж байгаа хичээлийн үнэлгээг хэрхэн хийх, суурь ухагдахуун болон илүү ахисан түвшний сэдвийг хамруулж, сайн болон муу үнэлгээ нь хүүхдийн суралцах явцад хэрхэн нөлөөлдөг талаар бодит амьдралын туршлагаар харуулжээ. Энэхүү сурах бичиг нь боловсролын үнэлгээ, шалгалтын материалыг боловсруулахад зориулсан үндсэн сурах бичиг бөгөөд боловсролын үнэлгээний бакалавр, магистрын сургалтанд ашиглаж болох ажээ.
Монгол хэл дээр,
978-0-13-245863-2
боловсрол судлал боловсролын үнэлгээ үнэлгээний арга зүй гүйцэтгэлийн үнэлгээ