Монгол улсад аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх маркетингийн удирдлагын онол арга зүй: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил

Зохиогч: Цэрэнчимэг М.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2005

Шифр: 65.433 Ц 969.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Монгол улсад аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх маркетингийн удирдлагын онол арга зүй
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
301788 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй