Хэрэглэгчийн зан төлвийн онцлогт нийцсэн маркетингийн стратегийг боловсруулах нь: Магистрын ажил

Зохиогч: Цэнд-Аюуш Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС


Гаралтын мэдээ: УБ 2006

Шифр: 65.290-2 Ц 956.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн зан төлвийн онцлогт нийцсэн маркетингийн стратегийг боловсруулах нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
302132 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй