Тээвэр зуучийн үйл ажиллагаанд маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох нь: Магистрын ажил

Зохиогч: Нандинцэцэг Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2006

Шифр: 65.290-2 Н 28.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Тээвэр зуучийн үйл ажиллагаанд маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
302028 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй