Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлага: Ахуйн хэрэглээний бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил: Е340500

Зохиогч: Батбаатар Чулуунбаатарын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2011

Шифр: 65.290-2 Б 332.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлага
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
303597 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй