Зочид буудлын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанарын үнэлгээнд соёл нөлөөлөх нь: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл: Е04130101

Зохиогч: Huo Ran.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС .УБС Бизнесийн удирдлагын тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023

Шифр: 65.432 H 92.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зочид буудлын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанарын үнэлгээнд соёл нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
317152 Бэлэн