Зочид буудлын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанарын үнэлгээнд соёл нөлөөлөх нь: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл: Е04130101

Зохиогч: Huo Ran.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС .УБС Бизнесийн удирдлагын тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023

Шифр: 65.432 H 92.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зочид буудлын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанарын үнэлгээнд соёл нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
307152 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй