Кофе шопоор үйлчлүүлэгчдэд сошиал медиа маркетингийн үзүүлэх нөлөө: Бакалаврын судалгааны ажил D041401

Зохиогч: Раднаа Т.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2022

Шифр: 65.290-2 Р 156.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Кофе шопоор үйлчлүүлэгчдэд сошиал медиа маркетингийн үзүүлэх нөлөө
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Цахим номын сан
35707 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй