Биечилсэн худалдаанд хэрэглэгчийн итгэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа: Сүлжээний бизнесийн жишээн дээр D041401

Зохиогч: Амгаланжаргал Пүрэвдоржийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2022

Шифр: 65.290(1)-2 А 528.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Биечилсэн худалдаанд хэрэглэгчийн итгэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Цахим номын сан
35609 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй