Брэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх нь: Арилжааны банкны салбарын жишээн дээр. Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл E04140101

Зохиогч: Түвшинмандах Пүрэвдоржийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2019

Шифр: 65.262.1 Т 733.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Брэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
316399 Бэлэн