Нөлөөлөгчийн маркетингийн хэрэглэгчийн худалдан авалт дахь нөлөөллийн судалгаа: Сошиал медиа хэрэглэгчдийн жишээн дээр: Бизнесийн ухааны магистрын зэрэг горилсон нэгэн сэдэвт бүтээл

Зохиогч: Наранцацрал Төрбатын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2021

Шифр: 65.290-2 Н 294.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Нөлөөлөгчийн маркетингийн хэрэглэгчийн худалдан авалт дахь нөлөөллийн судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
316690 Бэлэн