Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй: Их сургуулиудын жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын докторын (Ph.D) зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: F04130101

Зохиогч: Ганбат Эрдэнэбатын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: ХААИС


Гаралтын мэдээ: УБ 2019

Шифр: 65.290-2(1)+74.58 Г 214.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүй
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
41718 Бэлэн