Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйн асуудал: Арилжааны банкны жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын докторын (Ph.D) зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: F04130101

Зохиогч: Батбаатар Чулуунбаатарын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2021

Шифр: 65.290-2 Б 332.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Брэндийн үнэ цэнийг үнэлэх арга зүйн асуудал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
41749 Бэлэн