Товч агуулга:Уг бүтээлд аялал жуулчлалын талаар төрөөс баримтлах бодлого, энэ салбарын стратегийн удирдлага, төлөвлөлтийн багц асуудлыг орчин үеийн онол, арга зүйн үүднээс авч үзсэний дээр Монгол улсын тогтвортой хөгжлийн зорилтуудыг аялал жуулчлалын өрсөлдөх чадвартай хэрхэн холбогдож буй онол, практикийн асуудлууд Монголын аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх ерөнхий загвар, түүний өвөрмөц онцлог хийгээд аялал жуулчлалын бүс тойрог байгуулах, монголын бренд болохуйц аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн бий болгох, энэ салбарын боловсон хүчин бэлтгэх, салбарын дэд бүтцийг хөгжүүлэх зэрэг олон асуудлыг зохиогч өөрийн байр суурь, санал зөвлөмж, тодорхой баримт жишээтэйгээр тусгажээ.