Брэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх нь: Арилжааны банкны салбарын жишээн дээр. Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл E04140101

Зохиогч: Түвшинмандах Пүрэвдоржийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2019

Шифр: 65.262.1 Т 733.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Брэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
306399 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй