Зочлох үйлчилгээний чанарын удирдлага

Зохиогч: Алтанцоож С.


Гаралтын мэдээ: УБ МУИС-ийн хэвлэх 2017

Шифр: 65.432 А 486.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (12),
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (2),
Эрдэм шинжилгээний фонд (2).


Шилжүүлэгдсэн (1).

Бэлэн (16).
Товч агуулга:
Монгол орны зочлох үйлчилгээний салбар өргөжин тэлж шинэ өнгө төрхийг олж олон улсад үйл ажиллагаатай болон гадаад дотоодын жуулчдын тоо нэмэгдэх хэрээр үйлчилгээний чанарт тавигдах шаардлага, хүлээлт улам бүр өсөж байна. Энэ ном нь чанарын удирдлагын ISO 9000 олон улсын стандартын үүсэл, чанарын удирдлагыг хэрэгжүүлэхэд шаардлагатай арга хэрэгсэл, аргачлал, үйлчилгээний чанарын онолын гол загварууд мөн сүүлийн үед трэнд болоод байгаа BIG DATA-гийн талаар дэлгэрэнгүй оруулснаараа шинэлэг болжээ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зочлох үйлчилгээний чанарын удирдлага
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8841796 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899605 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899600 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841797 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899606 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899601 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899607 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899602 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899608 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899603 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899609 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899604 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5065880 In transit from НУУТ to Нийгмийн ухааны уншлагын танхим since 2019-01-17 10:09:32
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5065881 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5065882 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2020490 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2020491 Бэлэн