Маркетингийн удирдлага тестийн эмхэтгэл

Зохиогч:
Эрхлэн гаргасан байгууллага: Монголын маркетингийн холбоо. Маркетингийн үндэсний сургалт судалгааны институт


Гаралтын мэдээ: УБ 2014

Шифр: 65.290-2 М 26.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (10),
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (7),
Эрдэм шинжилгээний фонд (3).



Бэлэн (20).
Товч агуулга:
Монгол улсад маркетингийн ухааныг шинжлэх ухаанчаар хөгжүүлэх эрхэм зорилгын хүрээнд Монголын Маркетингийн холбооны дэргэдэх Монголын их дээд сургуулиудын маркетингийн багш нарын зөвлөлийн эрдэмтэн багш нар хамтран маркетингийн ухаанд суралцаж байгаа хэн бүхэнд зориулан сүүлийн гурван жилийн хугацаанд зохиосон сорилын асуултууд бүхий энэхүү тестийн эмхэтгэлийг толилуулж байна. Тест буюу сорил нь оюутнуудын мэдлэг, чадвар, хандлага, ачаалал даах чадварыг хэмжихэд төдийгүй аливаа сэдэв, ойлголтын хүрээнд эргэцүүлэн бодох боломжийг олгоход зориулагдсан арга хэрэгсэл юм.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн удирдлага тестийн эмхэтгэл
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
899232 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899233 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899234 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899235 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899236 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899237 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899238 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899239 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899240 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899241 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052139 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052140 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052141 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052142 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052143 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052144 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5052145 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017826 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017827 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2017828 Бэлэн