Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга зам: Үүрэн телефон оператор компаниудын интернэт үйлчилгээний жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил Е340400

Зохиогч: Пүрэв-Очир Дагвадоржийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС


Гаралтын мэдээ: УБ 2015

Шифр: 65.290-2 П 915.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга зам
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
305292 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй