Маркетингийн үйл ажиллагааны гүйцэтгэлийн үнэлгээ (Бичлэгийн дугаар. 90501)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 00984nam a22002417a 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20230124161858.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 120819t mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сан МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
Нэмэлт тусгалт Нэг сэдэвт бүтээл
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Ш-66
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗЭРЭГ ГОРИЛОГЧ
Зэрэг горилогч Шинэбаяр О.
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 Ш-66
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Судалгааны ажлын сэдэв Маркетингийн үйл ажиллагааны гүйцэтгэлийн үнэлгээ
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ.
Хэвлэгдсэн он 2012.
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 62 хууд.
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар Дип-3925
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг байгууллагын удирдлага
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетинг
740 ## - ГАРЧИГ
Гарчиг маркетингийн удирдлагын гүйцэтгэлийг үнэлжэ буй компаниждын судалгааны үр дүн
-- маркетингийн удирдлагын гүйцэтгэлийг үнэлжэ буй компаниждын судалгааны үр дүн
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Магистрын ажил
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Нийтийн тэмдэглэл Дансны код Дансны дугаар
Бэлэг, хандив2015-02-23Эрдэм шинжилгээний фонд2012-08-192015-02-23Магистрын ажил12012-5753839 Эрдэм шинжилгээний фонд5000Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүйЭШФ Магистрын ажил 30303925