Маркетинг (Бичлэгийн дугаар. 17387)
000 -УДИРДЛАГА
Удирдлага 01218 a2200349 4500
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ
Код MN-UlNUM
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо 20240327164330.0
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ
Ерөнхий мэдээлэл 110605s2006 mp 000 | mon d
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код МУИС-ийн номын сан
084 ## - ББК АНГИЛАЛ
ББК ангилал 65.290-2
Зохиогчийн гурван тэмдэгт Б 475
Нэмэлт тусгалт Гарын авлага
Мэдлэгийн ялгаа 65 - Эдийн засаг
100 1# - ЗОХИОГЧ
Зохиогчийн нэр Бизъяа Г
240 10 - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт 65.290-2 Б 475
245 10 - ҮНДСЭН ГАРЧИГ
Номын нэр Маркетинг
Оролцогчдын тухай мэдээ Диз. Д.Батцэнгэл
250 ## - ДАХИН ХЭВЛЭЛТ
Дахин гаралтын дугаар 3 дахь хэвл
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ
Хэвлэгдсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Адмон
Хэвлэгдсэн он 2006
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ
хуудасны тоо 224
500 ## - Тайлбар
Дансны дугаар ЭШФ Б 17537-17539, БС 22755-22764, 23535
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ
Хэл Монгол хэл дээр,
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг эдийн засаг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетинг
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг маркетингийн төлөвлөгөө
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг хэрэглэгчийн зах зээл
653 ## - Түлхүүр үг
Түлхүүр үг олон улсын маркетинг
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн мөн чанар, үндсэн ухагдахуун
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн удирдлага
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Зах зээлийн сегмент
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн төлөвлөгөө
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Маркетингийн иж бүрдэл
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ
Гарчиг Олон улсын маркетинг
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ
Зүйлийн төрөл Ном
Бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр Date last seen Үндсэн номын сан Оруулсан огноо Date last checked out Ангилал Зүйлийн төрөл Нийт уншлаганд гарсан тоо Баркод Withdrawn status Одоогийн байршил Үнэ Дансны дугаар
Худалдан авсан2024-02-06Бизнесийн Сургууль2024-02-06  Ном 2016-3109 Бизнесийн Сургууль60008823535
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812088 Бизнесийн Сургууль60008822755
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812089 Бизнесийн Сургууль60008822756
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812090 Бизнесийн Сургууль60008822757
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812091 Бизнесийн Сургууль60008822758
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812092 Бизнесийн Сургууль60008822759
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812093 Бизнесийн Сургууль60008822760
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812094 Бизнесийн Сургууль60008822761
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812095 Бизнесийн Сургууль60008822762
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812096 Бизнесийн Сургууль60008822763
Худалдан авсан2024-03-15Бизнесийн Сургууль2024-03-15  Ном 2015-1396812097 Бизнесийн Сургууль60008822764
Худалдан авсан2022-04-11Эрдэм шинжилгээний фонд2011-06-302022-04-08 Ном756519-3-1 Эрдэм шинжилгээний фонд82501017537
Худалдан авсан2011-06-30Эрдэм шинжилгээний фонд2011-06-30  Ном 56519-3-2 Эрдэм шинжилгээний фонд82501017538
Худалдан авсан2019-04-22Эрдэм шинжилгээний фонд2011-06-302019-04-16 Ном156519-3-3 Эрдэм шинжилгээний фонд82501017539