000 -УДИРДЛАГА |
Удирдлага |
06187nam a22009977a 4500 |
003 - ХЯНАЛТЫН ТОО ТОДОРХОЙЛОГЧ |
Код |
MN-UlNUM |
005 - БИЧИЛТ ХИЙСЭН ОГНОО |
Тухайн бичилтийг бичсэн засварласан сүүлийн огноо |
20240530150517.0 |
008 - ЕРӨНХИЙ МЭДЭЭЛЭЛ |
Ерөнхий мэдээлэл |
210106s2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-9919-20-093-0 |
040 ## - БИЧЛЭГ ҮҮСГЭГЧ БАЙГУУЛЛАГА |
Бичлэг үүсгэгч номын сангийн код |
МУИС-ийн номын сан |
084 ## - ББК АНГИЛАЛ |
Нэмэлт тусгалт |
Бусад |
ББК ангилал |
82.3 |
Зохиогчийн гурван тэмдэгт |
Э 44 |
Мэдлэгийн ялгаа |
82 - Аман зохиол |
100 ## - ЗОХИОГЧ |
Зохиогчийн нэр |
Элиаде М |
240 ## - Шифр - Номын наалт, тайланд хэрэглэх |
Ангилалын дугаар /Зохиогчийн 3 тэмдэгт |
82.3 Э 44 |
245 ## - ҮНДСЭН ГАРЧИГ |
Номын нэр |
Софило |
Оролцогчдын тухай мэдээ |
Орч. Хулуд Ж.Отгонбаяр |
-- |
Хян. Б.Галаарид |
Ботийн дугаар |
Цувр.8: |
Ботийн нэр |
Домог зүйн сэтгэлгээ |
260 ## - ГАРАЛТЫН МЭДЭЭ |
Хэвлэгдсэн газар |
УБ |
Хэвлэлийн газар |
Жиком пресс |
Хэвлэгдсэн он |
2020 |
300 ## - МАТЕРИАЛЫН ТОДОРХОЙЛОЛТ |
хуудасны тоо |
328 |
500 ## - Тайлбар |
Дансны дугаар |
ЭШФ Б 30206-30208, НХУУТ 74653-74659, ГНОФ 15311-15313 |
505 ## - Агуулгын тэмдэглэгээ |
Агуулгын тэмдэглэгээ |
Энэхүү бүтээлд орчин үеийн хийгээд балар эртний хүн, домог хийгээд үлгэрийн ялгаа, ардын уламжлалт сүсэг бишрэл хийгээд философийн онолын хоорондох залгамж чанарын талаар өгүүлсний дээр балар эртний соёл, домогзүйн сэтгэлгээ нь орчин үеийн хүний ухамсрын өвөг үндэс нь болдог гэсэн онолоо Мирча Элиаде номондоо дэлгэрүүлэн тайлбарлажээ. |
546 ## - ХЭЛНИЙ ТУХАЙ МЭДЭЭ |
Хэл |
Монгол хэл дээр, |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийн бүтэц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Амьд домгийн утга холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Балар эртний домгууд яагаад бидний сонирхлыг татдаг вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домог хэмээх ойлголтыг тодорхойлсон туршлага |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Үнэн домог ба зохиомол домог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домог бидэнд юуг нээнэ вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийг мэдэх гэж юу вэ? |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийн бүтэц ба чиг үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ертөнцийн гарал үүслийн тухай домгийн илбэ домлог утга холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ертөнцийн гарал үүслийн тухай домог ба космогони домог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийн анагаан илааршуулах үүрэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орчлонгийн үүслийн давталт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эх үүдлүүд рүү буцах нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эхлэлийн үүрэг ба ач холбогдол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинэчлэн бүтээгч домог ба зан үйл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хаан ширээнд өргөмжлөх үйл ба космогони |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ертөнцийг шинэчлэх ёсон |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ялгаа ба төсөө |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эртний Ойрх Дорнод дахь шинэ жил ба космогони |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эсхатологи ба космогони |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өнгөрсөн ба ирээдүй цаг дахь ертөнцийн төгсгөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дорнын шашин дахь ертөнцийн төгсгөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Жүүд-загалмайтны лүндэн номлол |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Загалмайтны милленаризм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Балар эртний ард түмнүүдийн милленаризм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орчин үеийн урлаг дахь ертөнцийн төгсгөл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Цаг хугацааг номхруулж болдог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Фройд ба бүтээх үйлийг танин барихуй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Уг сурвалж руу буцах зан үйлийн уламжлалт арга техник |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Цаг хугацаанаас чөлөөлөгдөхийн тулд |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Өнгөрсөн цагийг сэргээн тогтоохуй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домог зүй, онтологи, түүх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мөн чанар нь оршихуйгаас өмнө байдаг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Амарч байгаа бурхан тэнгэр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Таалал төгссөн шүтээн бурхан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хаинувеле ба дема |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Онтологи биш харин түүх |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Агь тарнийн ёсыг үгүйсгэх эхлэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ой тогтоолт хийгээд марталтыг илэрхийлсэн домог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хатан хаанд йог бясалгагч дурласан нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Мартах хийгээд дурсан санахын Энэтхэг бэлгэдэл зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эртний Грек дэх мартахуй ба ой ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Анхдагч ой ухаан ба түүхэн ой ухаан |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Зүүд нойр ба үхэл |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гностицизм ба Энэтхэгийн философи |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Anamnesis ба түүх бичлэг |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийн сүр жавхлан хийгээд уналт |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Ертөнцийг нээлтэй болгох нь |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Хүн ба ертөнц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дүрслэн төсөөлөхүй ба бүтээн туурвих чадвар |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Гомер |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Теогони ба генеалоги |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Рационалистууд ба домог зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Аллегоризм ба эвгемеризм |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Бичгэн баримт ба аман уламжлал |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домгийн үлдэц хийгээд далд хэлбэр |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Загалмайтны шашин ба домог зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Евангели дахь түүх ба оньсого |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Түүхэн хийгээд мөргөлийн цаг хугацаа |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Орчлонлог загалмайтан шашин |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Дундад зууны эсхатологийн домог зүй |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Эсхатологи домгийн үлдэц |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Шинэ үеийн домог |
740 ## - НОМЫН ГАРЧИГ |
Гарчиг |
Домог ба олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл |
942 ## - ЭЛЕМЕНТИЙН ТӨРӨЛ |
Зүйлийн төрөл |
Ном |